support@vignetteexpress.com

URGENT: (+48) 511 244 310

Kontaktujte nás

Máte otázky týkajúce sa rakúskych diaľničných známok? Potrebujete pomoc s výberom správneho typu známky, informácie o cenách alebo poradiť s akýmkoľvek iným problémom? Neváhajte nás kontaktovať - sme tu, aby sme vám pomohli.

Náš tím odborníkov vám rád poskytne všetky potrebné informácie a poradí s akýmikoľvek otázkami týkajúcimi sa cestovania po rakúskych diaľniciach.

Kontaktujte nás - Diaľničná známka Rakúsko

Kontaktné údaje

Potrebujete našu pomoc?

Neváhajte nás kontaktovať na:

Podrobnosti o našej spoločnosti

Netgo sp. z o.o.
Graniczna 29 Street
40-017 Katowice, Poland
NIP: PL9542755521
REGON: 361571148

Otváracie hodiny

Zákaznícka podpora

Naša zákaznícka podpora je k dispozícii v nasledujúcich časoch:

Pondelok - Piatok:
8:00 - 20:00
Sobota:
9:00 - 17:00
Nedeľa:
10:00 - 16:00

Poznámka: V prípade urgentných záležitostí mimo otváracích hodín nás môžete kontaktovať na núdzovom telefónnom čísle.

Odpoveď na vaše otázky

Snažíme sa odpovedať na všetky e-maily do 24 hodín počas pracovných dní. V prípade urgentných záležitostí odporúčame kontaktovať nás telefonicky.

Často kladené otázky

Pred kontaktovaním našej zákazníckej podpory si môžete pozrieť odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa rakúskych diaľničných známok:

Ako dlho trvá aktivácia digitálnej diaľničnej známky?

1-dňová a 10-dňová digitálna diaľničná známka je platná okamžite po zakúpení. Pri 2-mesačnej a ročnej známke zakúpenej online súkromnou osobou platí 18-dňová ochranná lehota, čo znamená, že známka začne platiť až 18. deň po zakúpení. Pre podnikateľov táto lehota neplatí a známka je platná okamžite.

Potrebujem mať vo vozidle potvrdenie o kúpe digitálnej známky?

Nie, potvrdenie o kúpe digitálnej diaľničnej známky nie je potrebné mať vo vozidle. Digitálna známka je viazaná na evidenčné číslo vozidla a kontrola prebieha elektronicky. Odporúčame však uchovať e-mail s potvrdením o nákupe pre prípad reklamácie alebo iných nejasností.

Čo mám robiť, ak sa mi rozbije čelné sklo s nalepenou známkou?

V prípade rozbitia čelného skla s nalepenou diaľničnou známkou môžete požiadať o náhradnú známku. Budete potrebovať doklad o zakúpení pôvodnej známky, faktúru za výmenu čelného skla a odlepenú pôvodnú známku (alebo jej časti). Žiadosť o náhradnú známku musíte podať čo najskôr po výmene čelného skla, najneskôr však do 1 mesiaca.

Kde nás nájdete

Upozornenie: Nie sme asociovaní so žiadnou vládnou agentúrou. Táto stránka nie je oficiálnou vládnou webovou stránkou.

Potrebujete rakúsku diaľničnú známku?

Zabezpečte si bezproblémovú cestu po rakúskych diaľniciach a vyhnite sa vysokým pokutám.

Kúpiť diaľničnú známku online